Veelzijdig gevarieerd & allergisch voor onzin

Deel:
Meldingen
Alles wissen

De 538 streaker "grap"


 Rick
(@rick)
Beheerder Admin
Deelgenomen: 7 jaar geleden
Berichten: 609
Topic starter  

Zou ze nog nooit een piemel gezien hebben? 🙂

Maar goed, al moest ik er wel om lachen, het was toch niet echt snugger om zoiets uit te halen..

If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?
-Albert Einstein


   
Citeren
(@vailixi)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden
Berichten: 391
 

Nou die is inderdaad wel heen snel overstuur. ( of misschien was die wel zo groot geschapen 😉  )

Maar op zich wel een beetje een verkeerde grap anno dec. 2017


   
BeantwoordenCiteren
 Rick
(@rick)
Beheerder Admin
Deelgenomen: 7 jaar geleden
Berichten: 609
Topic starter  
Geplaatst door: Vailixi

Nou die is inderdaad wel heen snel overstuur. ( of misschien was die wel zo groot geschapen 😉  )

Maar op zich wel een beetje een verkeerde grap anno dec. 2017

Ja, we worden allemaal watjes en heel Nederland zou in bubbelplastic verpakt moeten worden zodat niemand zich meer zeer kan doen ook 🙂

Ik mis de jaren 80.. Heel erg zelfs 🙂

Maar zonder gekheid, ik snap wel dat ze zich de pleuris schrok, maar het begint allemaal wel een beetje door te schieten tegenwoordig. Je moet onderhand bang zijn om te flirten, een arm om iemand schouders te leggen, te zoenen met verjaardagen en meer van die dingen die ik best normaal vind. En nog meer moet ik lachen om al die zogenaamde geëmancipeerde mannen die, denk ik, vroeger ook de braafste jochies in de klas waren..

Knap irritant allemaal. 

Respect komt van twee kanten en waar mannen en vrouwen samen zijn, zal er altijd wel een soort van spanning zijn. Lijkt me best menselijk ook...

Was er laatste niet iemand ontslagen voor een sms waarin een man een vrouw lekker ding noemde?  Als dat een reden is, kom ik nooit meer aan het werk ook.. Wat een gedoe..

If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?
-Albert Einstein


   
BeantwoordenCiteren
Deel: