Veelzijdig gevarieerd & allergisch voor onzin

Coen Vermeeren bren...
 
Deel:
Meldingen
Alles wissen

Coen Vermeeren brengt 911 naar middelbare scholen..


 Rick
(@rick)
Beheerder Admin
Deelgenomen: 7 jaar geleden
Berichten: 609
Topic starter  

donderdag 21 december 2017 geeft Coen Vermeeren een lezing over 9/11 op de middelbare school Melanchton in Schiebroek (bij Rotterdam)

http://coenvermeeren.nl/21-december-911-lezing-schiebroekrotterdam/

Ik weet niet of dat nou wel zo'n geweldig idee is...

If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?
-Albert Einstein


   
Citeren
(@vailixi)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden
Berichten: 391
 

9-11 stinkt, maar om daar nu een lezing over te geven op een middelbare school ...


   
BeantwoordenCiteren
 Rick
(@rick)
Beheerder Admin
Deelgenomen: 7 jaar geleden
Berichten: 609
Topic starter  
Geplaatst door: Vailixi

9-11 stinkt, maar om daar nu een lezing over te geven op een middelbare school 

Waarom denk je dat? 

If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?
-Albert Einstein


   
BeantwoordenCiteren
(@vailixi)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden
Berichten: 391
 
Geplaatst door: Rick
Geplaatst door: Vailixi

9-11 stinkt, maar om daar nu een lezing over te geven op een middelbare school 

Waarom denk je dat? 

Gebouw 7 stort in elkaar terwijl daar niets mee gebeurd was.

2 gebouwen die gebouwd zijn om een impact met een vliegtuig te overleven, storten toch allebei in elkaar.

En veel mensen hoorden explosies voordat de gebouwen instorten. Etc etc etc

Ik denk dat ze het hebben gedaan zodat ze 'The war on terror" konden beginnen en goedpraten.


   
BeantwoordenCiteren
 Rick
(@rick)
Beheerder Admin
Deelgenomen: 7 jaar geleden
Berichten: 609
Topic starter  

Nou, geloof dat ik het hartgrondig met je oneens ben 🙂 Beide torens overleefden ook een vliegtuig impact. Alleen de daarop volgende hitte van tonnen kerosine niet. Ik denk niet dat er een gebouw bestaat die dat wel overleeft. Gebouw 7 stond ook in de brand en was ook beschadigd  http://www.dailymail.co.uk/news/article-2056088/Footage-kills-conspiracy-theories-Rare-footage-shows-WTC-7-consumed-fire.html

En explosies hoeven uiteraard geen explosies te zijn 🙂 Iedere grote constructie zal herrie maken voor het ook daadwerkelijk instort. Dat zie en hoor je bijvoorbeeld ook bij grote kranen. Als zo'n constructie al herrie maakt voor het daadwerkelijk valt, dan zal een groot gebouw ook niet geruisloos gaan. Uiteraard breekt en knapt er binnen in al van alles voor het in zijn geheel bezwijkt. 

Ik ben het wel met je eens dat de aanslag is misbruikt om heel wat vrijheden en privacy in te perken onder het mom van... En dat is nog steeds gaande.

If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?
-Albert Einstein


   
BeantwoordenCiteren
(@vailixi)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden
Berichten: 391
 

Ach ja je hoeft natuurlijk ook niet altijd alles met elkaar eens te zijn 😉


   
BeantwoordenCiteren
Deel: